 |
Şrift : |
|
 |
Tarix : | 7-12-2011, 13:06 |
Bölmə : |
Maraqlı |
Kömək : |
|
Baxılıb :
| 199 dəfə |
Like : |
|
Like : |
|
|
Omega-3 ilə zəngin olan qida ürək xəstəlikləri riskini azaldır
Balıq yemək qadınlarda ürək xəstəlikləri riskinə təsir edir. ANS PRESS-in Türkiyə mətbuatına istinadla verdiyi məlumata görə, Omega-3 ilə zəngin olan balıq xəstəlik riskini azaldır.
Danimarka araşdımaçılarının 8 il apardığı tədqiqatda yaşları 15-49 olan 50 minə yaxın qadın iştirak edib. Araşdırma zamanı nadir hallarda və ya heç balıq yeməyən qadınlarla müqayisədə müntəzəm bu qidanı qəbul edən zərif cinsin nümayəndələrində ürək-damar xəstəliklərinə yoluxma riskinin 50 faiz az olduğu bəlli olub.
Araşdırmaya izma atan elm adamları həftədə ən azı 2 dəfə balıq yeməyi məsləhət görürlər.
|