QAZLI İÇKİLƏR DİABET VƏ ÜRƏK XƏSTƏLİKLƏRİNİ SƏBƏB OLA BİLƏR

Şrift : |
Tarix :18-11-2011, 13:55
Bölmə : Xəbərlər
Kömək :    
Baxılıb : 255 dəfə
Like :
Like :

    Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, gün ərzində cəmi iki porsiya qazlı içki qadınlarda diabet və ürək xəstəliklərinə tutulmaq təhlükəsi yaradır.

    45-84 yaşlarında 4 mindən artıq qadının iştirakı ilə aparılan tədqiqata əsasən, müntəzəm olaraq şirin alkoqolsuz içkilər içən qadınlar təkcə ürək xəstəliklərinə deyil, həm də diabet xəstəliyinə tutulmağa daha çox meyillidirlər və onlar sağrının kökəlməsindən də sığortalanmayıblar. Bu barədə "The Daily Mail" yazır. Maraqlıdır ki, bu hallar kişilərdə müşahidə olunmur.

    Oklahoma Universitetinin əməkdaşları gündə iki porsiya içki içən qadınların sağlamlığının vəziyyətini və bir dəfə və bu içkidən daha az istifadə edən qadınlarla müqayisə ediblər. Sonrakı beş il ərzində fərq özünü büruzə verib. Belə ki, birinci qrupdan olan qadınlar qanda ziyanlı maddələrin artmış səviyyəsinə malik olurlar ki, bu da arteriyaların tutulmasına təkan verərək insult riskini artırıb.

    Üstəgəl, qazlı içki həvəskarlarına şəkərdən istifadəyə nəzarət etmək çətin olub. Ona görə də onlarda diabetin inkişaf etməsi ehtimalı böyükdür. Tədqiqatçılar bu qrupdan olan qadınlarda sağrının həcminin bütovlükdə çəkiyə təsir etmədən böyüdüyünü qeyd edirlər.


Google Yahoo Facebook Twitter
Del.icio.us Digg StumbleUpon FriendFeed
 

Axtarış...

DİQQƏT!

Xəbər lenti

23.05.2012 ~ BAKI DƏMİRYOL XƏSTƏXANASINDA RƏZALƏT

23.05.2012 ~ NEFTÇALA YAP-çıları ACLIQ AKSİYASINA BAŞLADI

23.05.2012 ~ Azəri qızı Günelə 9 ay həbs verildi ŞOK

22.05.2012 ~ İsa Qəmbər xarici telekanala müsahibə verdi – FOTOLAR

22.05.2012 ~ Səfər Əbiyevdən növbəti məğlubiyyət

22.05.2012 ~ Təhsil şöbəsində “yaz yığımı”

22.05.2012 ~ Zeynəb Xanlarovadan önəmli açıqlamalar

22.05.2012 ~ Keçmiş “first lady“nin eşq macəraları

22.05.2012 ~ Medvedyev yeni hökumətini açıqladı

22.05.2012 ~ Azərbaycana yeni beynəlxalq aviareys açılır

22.05.2012 ~ Bu gün külək və yağış gözlənilir

22.05.2012 ~ 30 yaşlı gənc qətlə yetirilib

22.05.2012 ~ Azərbaycan prezidenti Britaniya baş naziri ilə görüşüb

22.05.2012 ~ Dünyanın aparıcı KİV-ləri rəsmi Bakının "Eurovision"la bağlı səsləndirdiyi fikirlərə geniş yer ayırıb

22.05.2012 ~ Yeni futbol mövsümü avqustda başlaya bilər

22.05.2012 ~ “Camaat “Eurovision”a yox, mənə baxır, məni gözləyir”

21.05.2012 ~ Dinozavr skeleti hərracda fantastik məbləğə satıldı

21.05.2012 ~ Qardaş bacısını ərsiz qoydu

21.05.2012 ~ “Euro” və “Vision” dovşanları

20.05.2012 ~ Vicdan məhbusunu karserə saldılar

20.05.2012 ~ Günay Musayevanın oğlunun şəkli yayıldı

20.05.2012 ~ Kürdəmirdə ağır yol qəzası baş verib

20.05.2012 ~ Azərbaycanlı iş adamı Bodrumda otel tikəcək

20.05.2012 ~ Azərbaycan tələbə kartının təqdimatı olub

20.05.2012 ~ II Yelizaveta hakimiyyətə gəlməsinin 60 illiyini qeyd edir

20.05.2012 ~ 73 yaşlı nənə Everesti fəth etdi

20.05.2012 ~ “Dağılmış evlərin sökülməsi istiqamətində artıq işlər başlayıb”

20.05.2012 ~ Avropanın ən güclüsü “Çelsi” oldu

20.05.2012 ~ Prezident İlham Əliyev Abdullah Güllə görüşüb

20.05.2012 ~ Baş redaktor oxuculardan üzr istədi

19.05.2012 ~ Yunanıstandan “Neftçi”yə məktub gəldi

19.05.2012 ~ Əcnəbi jurnalistlərin məxməri girovluğu

19.05.2012 ~ İcra başçısı Razim Məmmədov insanlara zülm edir

19.05.2012 ~ Bakıda turistlər üçün kazinolar açılıb

19.05.2012 ~ Zaqataladan zəlzələ ilə bağlı açıqlama gəldi

Təqvim

«    May 2012    »
BeÇaÇəCaŞəBa
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31